Як організувати офісний простір за допомогою перегородок?

Правильне зонування - основа ергономіки простору. Якщо при розстановці меблів і розсадження співробітників врахувати всі особливості приміщення і правила зонування, працювати в такому офісі буде зручно - це допоможе компанії бути ефективною.

Для более эффективной работы вашего сайта, Купить дедик будет правильным решением.

У процесі створення комфортного офісного простору є кілька етапів.

Проектування і зонування

Ви орендуєте приміщення без внутрішніх стін або зі стінами, але немає можливості перепланування? Перш ніж приступати до обробки, вам потрібно замовити проект, в якому буде враховано:

Скільки людей працює в офісі, які робочі місця вони займають (рядові фахівці, керівники).

Чи приходять в офіс відвідувачі, замовники? Де їх приймають?

Чи потрібні місця для проведення зборів, переговорів, співбесід?

Які загальні зони потрібно передбачити (їдальня, кімната відпочинку)?

Таким чином дизайнер-проектувальник зможе розподілити всю вільну площу приміщення.

вибір матеріалів

Згідно з проектом, у вас виникне потреба або в створенні усередині офісу глухих стін, або в зонуванні за допомогою перегородок. Сьогодні є багато можливостей виділити в офісі кабінети, які не зводячи капітальні конструкції.

Найбільш очевидний вибір - це гіпсокартон. З його допомогою стіни будуються на етапі ремонту. Вони легкі, міцні, дають хорошу звукоізоляцію і в загальному функціонально не відрізняються від звичайних внутрішніх стін приміщення. Мінус в тому, що їх зводять на «брудному» етапі роботи, так як вони вимагають забарвлення або обклеювання шпалерами. Таку стіну можна демонтувати без пошкодження обробки.

Альтернатива таких стін - глухі перегородки, що вмонтовуються за допомогою профілю. Переваги в порівнянні з гіпсокартоном:

Монтуються без пошкодження оздоблення стін і підлоги вже після завершення ремонту.

Не вимагають ніякої обробки, так як їх забарвлення або обклеювання плівкою проводиться в умовах виробництва.

Можна легко демонтувати і перенести на інше місце, знявши кріплення профілю.

Виконують функції стін: в них можна вбудовувати двері, в отриманий таким способом кабінет проводиться прихована електропроводка.

Стаціонарні перегородки можуть бути повністю глухими, зі скляними елементами (наприклад, у верхній частині - щоб пропускати природне освітлення) або повністю скляними.

Сфера застосування стаціонарних перегородок не обмежена тільки створенням кабінетів: завдяки різноманітності матеріалів з їх допомогою в офісі можна виділити кухню і їдальню, переговорні, курилки.

Крім постійних перегородок, які формують кабінети і коридори, можуть знадобитися трансформовані (розсувні). Вони відмінно вписуються в ті офіси, де не вистачає вільного місця, так як допомагають одне і те ж приміщення в різний час використовувати по-різному. наприклад:

Частина офісу відокремлена складаний перегородкою. Коли вона складена, це спільний простір для відпочинку з канапками і кріслами, куди можна прийти і попити кави.

Якщо ж перегородка розкладена, відокремлює основний офіс і утворює закриту «кімнату», це приміщення можна використовувати для співбесіди або внутріофісного тренінгу.

Додаткові способи зонування - це мобільні і настільні перегородки, а також офісні меблі.

Мобільні перегородки висотою до 180 см - це бюджетний варіант для зонування усередині відділів в середніх і великих офісних приміщеннях. Якщо в приміщенні вже використані стаціонарні перегородки, мобільні можна виготовити в тому ж колірному рішенні, щоб вони гармонійно доповнювали один одного.

Настільні екрани - простий спосіб підвищити комфорт в роботі, так як вони роблять кожне робоче місце більш приватним, візуально відокремлюють його від інших, а також знижують рівень шуму. Настільні екрани можуть бути частиною робочих столів (виготовлені з того ж матеріалу) або, навпаки, контрастними.

Ще один варіант - зонування за допомогою офісних меблів - також планується на етапі проекту. Найпростіший варіант - розмежування простору за допомогою шаф для документів. Розміщення столів групами (згідно з тим, скільки людина в якому відділі працює) також допомагає правильному зонування, це потрібно врахувати на етапі створення проекту.

Организация квартирного переезда

Ремонт Квартир Офисов Коттеджей Любой Сложности

Списание Материалов на Ремонт Помещения Офиса