Як організувати офісний простір за допомогою перегородок?

Правильне зонування - основа ергономіки простору. Якщо при розстановці меблів і розсадження співробітників врахувати всі особливості приміщення і правила зонування, працювати в такому офісі буде зручно - це допоможе компанії бути ефективною.

Для более эффективной работы вашего сайта, Купить дедик будет правильным решением.

У процесі створення комфортного офісного простору є кілька етапів.

Проектування і зонування

Ви орендуєте приміщення без внутрішніх стін або зі стінами, але немає можливості перепланування? Перш ніж приступати до обробки, вам потрібно замовити проект, в якому буде враховано:

Скільки людей працює в офісі, які робочі місця вони займають (рядові фахівці, керівники).

Чи приходять в офіс відвідувачі, замовники? Де їх приймають?

Чи потрібні місця для проведення зборів, переговорів, співбесід?

Які загальні зони потрібно передбачити (їдальня, кімната відпочинку)?

Таким чином дизайнер-проектувальник зможе розподілити всю вільну площу приміщення.

вибір матеріалів

Згідно з проектом, у вас виникне потреба або в створенні усередині офісу глухих стін, або в зонуванні за допомогою перегородок. Сьогодні є багато можливостей виділити в офісі кабінети, які не зводячи капітальні конструкції.

Найбільш очевидний вибір - це гіпсокартон. З його допомогою стіни будуються на етапі ремонту. Вони легкі, міцні, дають хорошу звукоізоляцію і в загальному функціонально не відрізняються від звичайних внутрішніх стін приміщення. Мінус в тому, що їх зводять на «брудному» етапі роботи, так як вони вимагають забарвлення або обклеювання шпалерами. Таку стіну можна демонтувати без пошкодження обробки.

Альтернатива таких стін - глухі перегородки, що вмонтовуються за допомогою профілю. Переваги в порівнянні з гіпсокартоном:

Монтуються без пошкодження оздоблення стін і підлоги вже після завершення ремонту.

Не вимагають ніякої обробки, так як їх забарвлення або обклеювання плівкою проводиться в умовах виробництва.

Можна легко демонтувати і перенести на інше місце, знявши кріплення профілю.

Виконують функції стін: в них можна вбудовувати двері, в отриманий таким способом кабінет проводиться прихована електропроводка.

Стаціонарні перегородки можуть бути повністю глухими, зі скляними елементами (наприклад, у верхній частині - щоб пропускати природне освітлення) або повністю скляними.

Сфера застосування стаціонарних перегородок не обмежена тільки створенням кабінетів: завдяки різноманітності матеріалів з їх допомогою в офісі можна виділити кухню і їдальню, переговорні, курилки.

Крім постійних перегородок, які формують кабінети і коридори, можуть знадобитися трансформовані (розсувні). Вони відмінно вписуються в ті офіси, де не вистачає вільного місця, так як допомагають одне і те ж приміщення в різний час використовувати по-різному. наприклад:

Частина офісу відокремлена складаний перегородкою. Коли вона складена, це спільний простір для відпочинку з канапками і кріслами, куди можна прийти і попити кави.

Якщо ж перегородка розкладена, відокремлює основний офіс і утворює закриту «кімнату», це приміщення можна використовувати для співбесіди або внутріофісного тренінгу.

Додаткові способи зонування - це мобільні і настільні перегородки, а також офісні меблі.

Мобільні перегородки висотою до 180 см - це бюджетний варіант для зонування усередині відділів в середніх і великих офісних приміщеннях. Якщо в приміщенні вже використані стаціонарні перегородки, мобільні можна виготовити в тому ж колірному рішенні, щоб вони гармонійно доповнювали один одного.

Настільні екрани - простий спосіб підвищити комфорт в роботі, так як вони роблять кожне робоче місце більш приватним, візуально відокремлюють його від інших, а також знижують рівень шуму. Настільні екрани можуть бути частиною робочих столів (виготовлені з того ж матеріалу) або, навпаки, контрастними.

Ще один варіант - зонування за допомогою офісних меблів - також планується на етапі проекту. Найпростіший варіант - розмежування простору за допомогою шаф для документів. Розміщення столів групами (згідно з тим, скільки людина в якому відділі працює) також допомагає правильному зонування, це потрібно врахувати на етапі створення проекту.

Организация квартирного переезда

Ремонт Квартир Офисов Коттеджей Любой Сложности

Косметологическое оборудование заменяет косметику

Выбор пневматического окрасочного аппарата